Leírás és Paraméterek
TARTALOM
Bevezető | 5 |
Prológus | 7 |
A behatolás (1096-1100) | |
A frandzsok megérkeznek | 17 |
Egy átkozott páncélkovács | 43 |
A maarrati kannibálok | 72 |
A megszállás (1100-1128) | |
Tripolisz kétezer napja | 107 |
Egy turbános ellenálló | 147 |
Az ellencsapás (1128-1146) | |
A damaszkuszi összeesküvések | 189 |
Egy emír a barbároknál | 212 |
A győzelem (1146-1187) | |
Núr ad-Dín szent király | 241 |
Támadás a Nílus irányában | 267 |
Szaladin könnyei | 296 |
A megtorpanás (1187-1244) | |
A meghiúsult találkozás | 339 |
Az Igazságos és a Tökéletes | 363 |
A kiűzés (1224-1291) | |
A mongol ostor | 389 |
Adja Isten, hogy soha többé be ne tegyék ide a lábukat | 408 |
Epilógus | 429 |
Jegyzetek és források | 439 |
Kronológia | 454 |
Szerző | Amin Maalouf |
Fordította | V. Tóth László |
Kiadó | Európa Könyvkiadó |
Kiadás Éve | 2015 |
ISBN | 9789630794770 |
Kötés Típusa | papír / puha kötés |
Állapot | jó |
Vélemények
Hasonló termékek
Jane Hutchings - Skandinávia (Nyitott szemmel sorozat)
Nizhnhy Novgorod State History And Architecture Museum Reserve - Unique Collection of Treasures (angol / orosz nyelvű)
Рассматривая музейную экспозицию, мы обычно упускаем детали, нам не хватает времени пристально разглядеть каждый предмет. Этот альбом дает возможность увидеть нечто большее, чем просто отдельный экспонат. В нем с любовью представлены детали и крупные планы, рассказаны интересные истории происхождения и бытования. .Каждый предмет в этом альбоме - отражение одной из страниц истории Нижегородской земли, наследие знаменитых и неизвестных мастеров прошлого. С каждым из экспонатов связаны имена людей, сохранивших для нас эти произведения искусства. Историки и коллекционеры, реставраторы и хранители, - все они приложили немало усилий, чтобы сегодня мы могли перевернуть страницы альбома и зримо представить историю нашей Родины.
When looking at a museum exhibition, we usually miss details; we don’t have enough time to look closely at each item. This album provides an opportunity to see more than just a single exhibit. It lovingly presents details and close-ups, telling interesting stories of origin and existence. Each item in this album is a reflection of one of the pages of the history of Nizhny Novgorod, the legacy of famous and unknown masters of the past. Each of the exhibits is associated with the names of the people who preserved these works of art for us. Historians and collectors, restorers and curators - they all made a lot of efforts so that today we can turn the pages of the album and visually imagine the history of our Motherland.
Rudolf Steiner - Meditációs könyv
Azok az utak, melyek az embert egy titok befogadására éretté teszik, egész pontosan ki vannak jelölve. Irányuk kitörölhetetlen, örök betűkkel vannak előre megrajzolva a szellemvilágokban, ahol a beavatottak a legmagasabb titkokat őrzik. Azokban az ősrégi időkben, melyek a mi "történetünk" előttről valók, a szellem templomai külsőleg is láthatók voltak; ma, amikor életünk annyira nélkülözi a szellemet, abban a világban, mely a külső szem számára látható, nincsenek benne többé. Szellemileg azonban mindenütt megvannak, és mindenki, aki templomokat keres, megtalálhatja őket.
Az ember egyedül saját lelkében találhatja meg azokat az eszközöket, melyek a beavatott száját megnyitják számára. Bizonyos tulajdonságokat egy bizonyos szintű magasabb fokra kell fejlesszen magában, s akkor a legmagasabb szellemi kincsekben részesedhet...
...Ha nem fejlesztjük ki magunkban azt a mélyreható érzést, hogy létezik valami magasabb annál, mint amik mi magunk vagyunk, azt az erőt sem fogjuk megtalálni magunkban, hogy egy magasabb valamihez felfejlődjünk. A beavatott csakis azáltal jutott ahhoz az erőhöz, hogy fejét a megismerés magasságig emelje, hogy szívét a alázat és a mélységes tisztelet mélyéig vezette. A szellem magassága csak úgy ragadható meg, ha az ember az alázat kapuján megy át. Csak úgy juthatsz el a helyes tudásig, ha megtanultad becsülni a tudást. Az embernek természetesen joga van a szemét a fénybe tartani; ezt a jogot azonban meg kell szereznie.