Leírás és Paraméterek
A Kossuth Kiadó Nyitott szemmel címmel 2002 májusában magyar nyelven is elindítja a világ egyik legnépszerűbb útikönyv-sorozatát, az Inside Guide-ot, amely az America's Library Journal felmérése szerint a maga műfajában világelső, mert sokkal többet nyújt, mint egy egyszerű útikönyv: Segít az utazni szándékozónak az úti cél kiválasztásában: bemutatja az adott ország történelmét, kultúráját (művészet, zene, vallás, jeles ünnepek), nevezetes tájait, városait. Az úton is a leghasznosabb segítőtárs: remek tippeket ad (útvonaltervezés, szállás, étkezés, sport, szabadidő lehetőségek, naprakész hasznos információ), részletes térképeket tartalmaz; megismertet a helyi szokásokkal, specialitásokkal (étel-ital). Lebilincselő olvasmány képzeletbeli utazáshoz: a legszínvonalasabb ismeretterjesztő albumok hagyományait követi: az érdekes, olvasmányos leírásokat, konkrét információkat kötetenként közel 500 gyönyörű színes felvétel teszi feledhetetlenné.
Szerző | Jane Hutchings |
Fordította | Béresi Csilla |
Kiadó | Kossuth Kiadó |
Kiadás Éve | 2010 |
ISBN | 9789630959681 |
Kötés Típusa | papír / puha kötés |
Állapot | jó |
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Hasonló termékek
"Állati" szólások és közmondások
Gondolta volna, kedves Olvasó, hogy aki régen Zsákbamacskát vett, az valójában malacot szeretett volna vásárolni? Tudja, hogy míg nyelvünkben a szelíd, galamblelkű ember a légynek se tud ártani, az angolban ugyanezt úgy fejezik ki, hogy az illető nem tudná egy libának se mondani, hogy "búh"? Érdekli, miért nevezik az angolok fehér elefántnak a haszontalant, de drága ajándékot, vagy milyen anekdota fűződik a nyúlszáj kifejezéshez? Mindezekre választ kaphat ebből a rendkívül olvasmányos és szórakoztató könyvből, mely különböző népek állatneveket tartalmazó szóláskincsét hasonlítja össze, bemutatva a kifejezések művelődéstörténeti hátterét is.
8.000 Ft
Logo design
A good logo can glamorize just about anything. Now available in our popular Klotz format, this sweeping compendium gathers diverse brand markers from around the world to explore the irrepressible power of graphic representation. Organized into chapters by theme, the catalog explores how text, image, and ideas distil into a logo across events, fashion, media, music, and retailers.
Featuring work from both star names and lesser-known mavericks, this is an excellent reference for students and professionals in design and marketing, as well as for anyone interested in the visuals and philosophy behind brand identity.
Featuring work from both star names and lesser-known mavericks, this is an excellent reference for students and professionals in design and marketing, as well as for anyone interested in the visuals and philosophy behind brand identity.
8.000 Ft
